miercuri, 1 februarie 2012

Brumă-ne-ar ( replica la Sete-ma - Daniel Bratu )



brumă-ne-ar în sete vin, leagă laolaltă,
grana cupa de pelin, sete-ţi adăpată,
roua argintată-n ghioc de-albastru-mi cată,
rostogol să te arăt, cânt descânt pe dată,
iasca-mi arsa ta din eu, miezurile şoapte,
sete-mă ca să licori, toamna, legănate...
brumă-ne-ar de crengi şi-un foc, urmă-adulmecată,
cerne-mă de curcubeu flăcărilor toată,
nopţilor mă licuri-zi, legământuri ş(o)apte,
brumă-ne-ar gurile-n vii, nopţi de miazănoapte,
roşuri-vin-m-arăt suspin şi poveşti în poartă,
nod mă leagă-mă-ntr-un pin, dulce-nmiresmată,
ţine-mă ca să te ţin, brumă înc-odată...


Sete-mă -de Daniel Bratu

sete-mă ajută vin
cange-n creieru-mi zălog
urce-mi nedurut suspin
lacrimi crengilor polog

humă-te-aş de piele zar
rostogol buzele-n cânt
sânu-mă să mă tresar
frâurilor din pământ

unde-mi nod retulburat
scoica părului alin
revărsarişte-ţi curat
rodiei sucul pelin

focu-mă să te arăt
flăcărilor curcubeu
de albastru colo făt
iască-mi arsa ta din eu

licuri-mă iar
de-odată
ochi de şarpe
samovar
miezuri şapte
de mătase legănată

roua noastră argintată
laolaltă

brumă-ne-ar

Niciun comentariu: