miercuri, 1 februarie 2012

Pătura albă de lână



Motto:
Măturând grădina,
mătura uită
zăpada.
(Haiku-Basho)

eu sunt făcută să stau cu genunchii la gură,
goală, sub cămăşoi de pânză, cu albul tras până pe nas..
şi dacă tu vrei să priveşti amestecat la mine,
va trebui sa fii patura albă de lână,
surprinzându-mă cu jocuri din umbrele degetelor pe
roşul amestecat cu iepuri altfel de roşii, peste câinii
roşii de roşii care-i aleargă, hăţis de albastru al
peretelui din dreapta mea..
mătase-amprente, culoarea aromelor
diluate în stropi de călduţ purpuriu, galbenul-auriu
al ochilor mei licărind în umbre, tutunul arămiu al
aromei tale, lipit pe sânii mei..
şi să nu ornezi cu gura ci cu mintea, goliciunea mea..


zapadă albă
m-am ascuns despuiată sub cămăşoiul pânzei,
ca să mă poţi tu scotoci şi descoperi pe tine...

Niciun comentariu: