miercuri, 1 februarie 2012

Cuvintele puncte ( subtilitati )

Motto:
..cuvinte printre puncte
..cuvinte punctiforme
..cuvinte punctate
..puncte printre cuvinte
..cuvinte ca puncte

..cum e?



e asa
Prefer subtilitatile cuvintelor puncte gamelor deviate in diezuri si bemoluri, rrrrrrr-urile sunt linii prea serpuite pentru echilibrul meu compozitional, eu sunt subtilitatea sentimentului pe care ti-l port.
asa e
Subtilitatile se consuma doar prin taceri ale cuvintelor priviri ce se pierd pana si de cuvintele de-abia banuite in respiratii pe curbele cu semne si-atunci e imposibil sa nu intelegi de ce ma rup de dorul de-a ajunge la semnele acelea, cuvinte puncte, ahhhhhhh, calatorie miraculoasa cat toate cuvintele mele marcate de continuitate, un ocru pamant pe care trebuie sa-l pipai cu degetele cat sa-mi ramana auriul din el amprenta pe mana mea desenatoare, mmmmmmm...si privirile cuvintelor uitate, ce sa ma mai faca inca o data intr-o alta viata sa imi amintesc toate cuvintele si albastrurile ocrurilor si auriurilor si liniilor si aiiiiiii... toate punctele de pe lume sa le pot simti cand sunt cu tine, de data aceea tot cat pot eu cuprinde, de data aceea tot cu uluiala si in tihna, pictural, cum iar vreau eu de data aceea si iar cat imi trebuie mie iar cat pot eu aduna si darui si duce, dar... cat pot eu de mult sa pot privi privind fara cuvinte, numai la tine.

Mai daruieste odata, pentru ca trebuie sa mai invat sa invat sa privesc subtil, pana chiar si dincolo de punctele tale taceri..

Niciun comentariu: