miercuri, 1 februarie 2012

Un Siren şi o Sirenă

Image hosted by Photobucket.com


Motto:
...ca să am CEVA...
..ca sa am ceva..


Eu am fost cu tine în barcă, bine bine,
vreau să ştii că am sărit pentru că Tu Te-ai Aruncat În Mare Odată Cu Mine, ai văzut cum m-am ţinut de cablul tău tot timpul!
Şi mi-a fost frică şi să privesc pe margini, prea multe ierburi colorate, prea ademenitoare străluciri,
şi-atunci am preferat să văd cum fac labele tale mari şi de raţă,
ohhh, aşa de frumos ştii să faci din ele, aşa claaaaaaaaamp claaaaaaamp,
şi te unduiai ca un Siren,
şi apoi ai risipit mărgele din acelea de aer, mărgele învârtite după tine năpădindu-mă pe mine jur împrejur,
ca şi cum ai fi fost o grămadă de perle răsturnată dintr-un obiect plutitor care-am fost eu,
şi am mai simţit că eşti mai bun înotător, te-ai unduit şi n-am putut să fac nimic să se întâmple cum vreau eu.
...Câta vreme, m-am mai minunat numai de tine...

Vreau cu tine la Mare, cu ochelari din aceia fosforescenţi cu ferestre argintii şi apa să fie albaaaaastră albastră (şi cu un pic de verde şi cu o singura algă roşie te rog)
şi cât o fi ea de adânca, nu e periculos cu tine,
să facem amândoi, Siren şi Sirenă aşa clamp clamp şi să fie apa atât de limpede încât barca să fie obligată sa plutească în aer şi pe nisipul acela să ştiu că or să ne aştepte mărunţişurile mării şi eu să am CEVA, în care să culeg...
Şi apoi, să ieşim la mal şi să se facă brusc noapte (ca în desenele lui Murdillo, aşa bum !)
şi să ne trântim în nisipul fierbinte, de data asta nu un Siren şi o Sirenă ci o femeie şi un bărbat, şi să stăm cuprinşi în paiele Carului Mic şi cât mai mic să fie, mic mic mic, să fim nevoiţi să stăm lipiţi şi înghesuiţi cât sa respirăm doar aerul din noi, şi să ne ţinem de El să nu cădem cumva de sus...

Niciun comentariu: