miercuri, 26 decembrie 2007

Sentimente smălţuite

Photobucket

7 comentarii:

Karuna Reiki spunea...

Craciun fericit! Te-am descoperit azi :)

Karuna Reiki spunea...

sarutari de la Alma, adica :)

Linea spunea...

Sarbatori fericite! inca odata, alina. apoi ca ma vezi aici e numai si numai din cauza unui Mos Craciun care se pare ca anul acesta a fost mai zbanghiu ca si oricand. eu deocamdata stau ca sa pricep ce se intampla..:)
prieteneste, dana

eugenia reiter spunea...

acum am dat peste blogul tau. nici nu mai stiu pe unde rataceam si-am gasit un link spre "Linea". m-am gandit... sa fie ea? si ea a fost:)
Sarbatori fericite si tot, tot, tot ce-ti doresti!

Linea spunea...

nia, placut surprinsa ca te regasesc aici. chiar daca inca imi prind urechile in spatiul acesta atat de nou si deci foarte complicat pentru mine, cadorisit de Craciun de cativa copii frumosi de-ai mei, sper sa mentin cu voi prin compuneri si imagini aceleasi sincere si fine comuniuni de spirit.:)
Un an nou fericit! cu tot ce e mai bun si pentru tine.
multumesc pentru.

DorsiDor spunea...

...totul e superb aici :)

Linea spunea...

DorsiDor, tardiv, insa uite, iti multumesc acum pentru compatibilitatea de suflet.:)